Home
Nieuws
Acties
Activiteiten
Klantenservice
Bestelstatus
Contact
Inloggen
Winkelwagen
0 artikelen
 
Welkom bij de specialist in taalstudieboeken   
Verkeerde levering

Hebt u artikelen beschadigd ontvangen of wilt u misdrukken ter ruiling aanbieden? Problemen met de door u ontvangen bestelling kunt u via dit formulier aan ons doorgeven. 

  • Beschadigd ontvangen of misdruk
    Als artikelen uit uw bestelling beschadigd zijn of als u een misdruk hebt ontvangen, dan sturen wij u zo spoedig mogelijk een retourformulier met verdere instructies toe.
     
  • Zending niet volledig
    Als er artikelen in de zending ontbreken die wel op de factuur worden vermeld, dan sturen wij deze artikelen zo spoedig mogelijk naar u op.
     
  • Niet bestelde exemplaren ontvangen
    Als u niet bestelde exemplaren hebt ontvangen, dan sturen wij u hiervoor een retourformulier met verdere instructies toe.


Geen reactie van ons ontvangen?
Het kan zijn dat ons antwoord door uw e-mailprovider voor spam (ongewenste elektronische post) wordt aangezien. Controleer daarom uw map met ongewenste e-mail om te zien of u het bericht misschien daar kunt vinden. Als u ons bericht daar vindt, is het een goed idee om het door ons gebruikte e-mailadres (bijvoorbeeld klantenservice@intertaal.nl of uitgeverij@intertaal.nl) toe te voegen aan de lijst met veilige afzenders.
U kunt dit e-mailadres ook gewoon toevoegen aan de map met contactpersonen. Zo weet uw internetprovider dat berichten van ons veilig zijn en ontvangt u onze mail voortaan in uw inbox.

E-mail *
Naam of instelling *  
Contactpersoon
Land
Telefoonnummer
Klantnummer *  
Factuurnummer *  
Probleem *


Artikelen + aantal *  
Reden/opmerking *  
CAPTCHA image
Vul bovenstaande letters en cijfers in. De letters zijn hoofdlettergevoelig!
* = verplicht veld
 
 
naar boven
copyright
disclaimer
site map
privacy
over Intertaal
vacatures
naar boven
Om deze website goed te laten functioneren maken we gebruik van cookies. Bekijk ons cookiebeleid.